30 lipca 2012

Otagowana

Zostałam nominowana do Liebster blog Award!
Bardzo cieszę się z tego powodu, i mam nadzieje że blog dostanie więcej takich nominacji :). 
Czarna, która mnie zresztą otagowała, dała mi następujące pytania: 

1. Jaki masz styl ubierania się?
To zależy :) na co dzień preferuję strój sportowy, na luzie itp. Na jakieś większe okazje ubieram coś bardziej szykownego :) 
2. Ulubiony rodzaj muzyki i zespoły/wykonawcy?
Może to dziwne ale nie zwracam uwagi za bardzo na rodzaje muzyki, jeśli podoba mi się jakaś piosenka to jej słucham i nic mnie nie obchodzi czy to jest pop, rock, metal itd
na chwilę obecną słucham-  Adele, Rihanna, Katy Perry, One direction. 
3. Jaki jest twój ulubiony blog?
hm.... jeśli chodzi o blog szafiarski to kolorowadusza, a jeśli chodzi o taki realny to teraz wyjątkowo czytam: tosienosi
4. Cytat/y, które zapadną/zapadły Ci w pamięć/pamięci?
"Nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane."- Coco Chanel
5. Twoje hobby?
Fotografia, moda :) (wiem, jakie to oryginalne ;p) 
6. Morze, góry czy jezioro?
Zdecydowanie Morze, pewnie dlatego, że do gór i jezior jestem przyzwyczajona bo mam je na wyciągnięcie ręki.
7. Tatuaże. co o nich sądzisz?
Myślę, że to nic złego. Oczywiście, ktoś może sądzić że to samookaleczenie się itp. ale ja tak nie uważam, zresztą sama chciałabym mieć jakiś malutki tatuaż w przyszłości :). 
8. Zbierasz coś, np.: płyty, znaczki?
Zakrętki frugo. 
9. Twój ideał mężczyzny pod względem wyglądu, jak i charakteru?
Brunet, 170 cm wzrostu, niebieskie oczy, oczywiście musi być mądry, prawdomówny a przede wszystkim musiałby mnie kochać ^.^ 
10. Jedno marzenie, które możesz nam wyjawić?
Hm... w przyszłości planuję zamieszkać w Ameryce :)
11. Jakie są twoje ulubione książki?
Dużo by wymieniać.... myślę, że takimi moimi ulubionymi książkami są: "Taka sobie wróżka- Janette Rallison", "Skrzydła Laurel- Aprylinne Pike" (od imienia tej autorki wziął się mój pseudonim oraz nazwa bloga-taka mała ciekawostka ;p) 

A teraz muszę wyjaśnić w kilku słowach na czym polega ta "zabawa", bo niektóre osoby, które taguję mogę nie wiedzieć :) 
Polega to na tym, że odpowiadamy na 11 pytań, które zadała nam jakaś osoba, a następnie, nominujemy następnych 11 osób i zadajemy im 11 pytań :). 

-tosienosi.blogspot.com
-lamwhatlam.blogspot.com
Nominowałam mniej blogów ponieważ nie czytam innych :) mam nadzieje, że zostanie mi to wybaczone :).
A teraz moje pytania:
1. Twoja ulubiona książka, film, sklep?
2. Ulubiony kolor?
3. Jak spędzasz wolny czas?
4. Co sądzisz o Adele?
5. Naszyjnik, pierścionek, kolczyki czy bransoletki?
6. Piszesz/pisałaś pamiętnik?
7. Jaki masz model telefonu?
8. Co sądzisz o marce kosmetyków "Oriflame"?
9. Imię twojej najlepszej kumpeli?
10.  Sukienka czy spódnica?
11. Twoja "szczęśliwa" liczba?



To tyle na dzisiaj, może jeszcze napiszę coś wieczorem ale nie obiecuję :).

PS. był ktoś na tej imprezie" Lato z radiem"?
xoxo A.

2 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za otagowanie i wspomnienie o mnie w punkcie trzecim (choć źle zalinkowałaś, ale to pikuś :D), jest mi naprawdę bardzo miło, ale już dwa razy odpowiadałam na ten tag :D.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)