9 sierpnia 2012

Przepis na muffiny.

Pewnie zaważyliście, że moje posty pojawiają się dość późno. A to dlatego, że wtedy mam akurat największą wenę, i największą motywację do pisania posta :).  Jednak myślę, że w dzień też lubicie czytać posty, dlatego abyście nie musieli czekać do wieczora, piszę dla Was notkę zaplanowaną.

Muffiny, chyba każdy je uwielbia ;p. Nawet teraz gdy jest tak ciepło (przynajmniej u mnie) zajadałyśmy się nimi ze smakiem. Otóż to, po obiedzie z moją kuzynką, wymyśliłyśmy, że upieczemy babeczki, skorzystałyśmy z przepisu od mojej babci, a nie gotowców, które można kupić w sklepie, bo uważam że pieczenie samodzielnie daje więcej przyjemności :p 
Przepis, który użyłyśmy: 
Składniki suche: 
-1, 5 szklanki mąki,1 mała łyżeczka soli
-0,5 łyżeczki (małej) proszku do pieczenia
-0,5 szklanki cukru
Składniki mokre: 
-0,5 szklanki oleju
-0,5 szklanki maślanki, kefir lub mleka (polecam użyć kefir) 
-1 jajo
-2-3 banany, lub inne owoce (ja użyłam malin, czarnej porzeczki, i banana)
Przygotowanie:
Wymieszać suche i mokre składniki osobno, wlać składniki mokre do suchych, dodać owoce, które sobie wybraliście, wymieszać aby się połączyły. Piec w temperaturze 175 stopni Celsjusza, przez ok. 25 minut (piekarnik musi być dobrze nagrzany!)  

Tak prezentuję się nasze wypieki :) 


Muffiny będą świetną przekąską na jakąś imprezę lub nocowanie u przyjaciółki ;p 

Zapraszam do komentowania :* 

2 komentarze:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)