18 września 2012

Bransoletka

Wczoraj dostałam paczuszkę od Uncaged- biżuteria hand made, w której znajdowała się moja zamówiona u Nich bransoleta! 

Moje pierwsze wrażenie? Wow! Kolory są dokładnie takie jakie chciałam, a wielkość koralików powoduje, że nie wygląda to kiczowato, kokardka jest urocza choć ma jeden minus- jest troszkę za duża, jednak mimo to bardzo polecam Wam ten sklepik, bo oferują nie tylko bransoletki ale kolczyki, naszyjniki i pierścionki też! :D




Zdjęcia robione w bardziej "twórczym" miejscu. ;D 
Jutro możecie się spodziewać stylizacji z bransoletką a w Weekend dodam nowy wygląd bloga. ^^


5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że się podoba :) czekamy na stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ! Chyba też sobie cos kupię od nich ;D A wgl. to zamierzam sama robić takie cudeńka np. dla bloggerek za 1/4 ceny żeby tak powiem 'reklamowaly' mój blog ;D Ale jeszcze go nie mam , bo zbieram fundusze na takie cudeńka np. sama modelina Fimo kosztuje (kostaka) około 13 zł -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bransoletka,naprawdę urocza ;)
    Zapraszam http://colorfulworld-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)