26 listopada 2012

Pokojowe inspiracje cz. 1

Dziwny tytuł posta ale nic innego nie mogę wymyślić więc jest jak jest. 
Dzisiaj coś co na moim blogu jest dość często, tylko w innej tematyce. Inspiracje mieszkaniowe, pokojowe, room inspiration. :D 
Na święta zamiast kolejnej torebki czy kolejnych perfum chcę dostać coś co mi się bardziej przyda. Na dłużej mi posłuży. 
Mój pokój jest teraz byle jaki i pragnę go trochę odświeżyć. 
Na pewno na jednej ze ścian pojawi się duża foto-tapeta. Planuję aby to była foto-tapeta jakiegoś dużego miasta. 
Poszukałam trochę w internecie i oto co znalazłam:














Teraz idę się jeszcze uczyć na jutro z religii x.x 
Niebawem kolejna część! 


5 komentarzy:

  1. Chcę więcej takich ♥
    Tak samo jak pragnę postów z ozdobami do wykonania samemu, ostatni post z 'mulinkową' laleczką mi się spodobał :D
    Pozdrawiam, Agatha ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegoś czasu planuję mały remont w pokoju, ale nie wiem jak się za niego zabrać.. ; ) Może wykorzystam coś z tych inspiracji. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym ten przed ostatni pokuj , sliczny !
    Pozdrawiam , Wiktoria ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się..coś innego. Nie spotkałam sie jeszcze z blogiem, aby coś było zaczerpnięte czy o pokojach.


    Zapraszam do mnie: http://elegantintimacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)