21 grudnia 2012

Nie wiem czy wiecie, ale dziś koniec świata.

Przeżyliśmy koniec świata.  :) 
Chociaż do północy jeszcze daleko i wszystko może się zdarzyć. ;> 
Dzisiejszy dzień, nie miał w sobie nic bardziej nad zwyczajnego. Wigilijka klasowa, przedstawienie, dzielenie się opłatkiem itd. 
No ale w końcu mamy weekend i przerwę świąteczną więc będę miała okazje się wyspać, chociaż jutro niekoniczne bo jadę na zakupy świąteczne z koleżankami i muszę wcześnie wstać :<
Zgubiła mi się też karta do aparatu więc chociaż bardzo chcę nie mogę zrobić żadnych zdjęci. 



Mało oryginalna notka, ale nie chcę Wam obiecywać niczego bardziej obiecującego bo jestem kiepska w dotrzymywani tajemnic. 
3majcie się!

Mam teraz trochę czasu, więc jeśli zostawicie link w komentarzu do swojego bloga to na pewno na niego zajrzę :) 

4 komentarze:

  1. Ja świąteczne zakupy mam za sobą, wigilię klasową w poniedziałek miałam, i koniec świata też przeżyłam :3 Jeżeli chcesz zajrzeć na mojego bloga to proszę: smilesosue.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam wybrać się na ostanie zakupy przed świętami w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też koniec świata przeżyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hand-made-czarnej.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)