9 lutego 2013

Dzisiejsze nabytki.

Dzisiaj razem ze znajomymi wybrałam się na zakupy do galerii. Ogółem chciałam kupić tylko najpotrzebniejsze rzeczy na wyjazd no i się udało. ;)
W poniedziałek lub wtorek pojadę dokupić resztę ale puki co prezentuję Wam dzisiejsze nabytki: 
Nie ma to jak zasłaniać twarz ._. wybaczcie ^.^

Koszula w ślicznych kolorach i do tego jest z trochę grubszego materiału. Jedynie co mnie w niej razi do długość/wielkość. Ale chyba nie jest tak źle? ;) House, 89,99zł
I spodnie, na które polowała już od dawna. Mój pies, ciągle jeszcze nie wychowany zrobił mi dziurę w ulubionych jeansach i tak oto nie pozostawało mi zrobić nic innego jak inne. H&M, 49,90zł


xoxox A. 



8 komentarzy:

  1. Ładne spodnie, do koszuli jednak się nie przekonałam.
    *Piszę się ''House'', a napisałaś ''Hause'' c:

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie bardzo ładne, jednak koszula wydaje mi się być zbyt duża ;/
    ja na zakupy jadę w tym tygodniu, mam nadzieję że uda mi się kupić coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam podobne spodnie. ; ) Koszula trochę za długa, ale ładna. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest super, ale jest trochę za długa ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolory koszuli ;D
    Powodzenia w pisaniu bloga >.<
    Pozdrawiam IU ;G

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)