3 maja 2013

Hello may! Please, be good!

Hello! Jak Wam mija weekend majowy ? :) 
Mam nadzieję, że dobrze, bo mój jest niczego sobie (: 
I tym samym, rozpoczął się maj, piękny, kolorowy i pełny niespodzianek (dla mnie) miesiąc. 
Bo wiecie, to już ostatni dzwonek by poprawić wszystkie oceny (trzymajcie kciuki abym dała radę :P)
bo potem to już tylko czerwiec, w którym są luzy i właściwie nauczyciele nam odpuszczą :P 
W tym miesiącu mam zamiar, po kilku latach przerwy zresztą, wrócić do tańca. 
Komunia mojego brata, przyjazd cioci i małe planowanie wakacji. O tym, też muszę wspomnieć :D 
Tak, właśnie wyobrażam sobie maj!
Fajnie też będzie, jeśli pogoda dopisze jednak na razie- kiepsko :<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)