24 września 2013

how to sleep?

Słowem wstępu, tak mniej więcej po napisaniu jednego zdania przeszła mnie ochota na pisanie wszystkiego, ale cóż, jak się za coś bierze trzeba skończyć :3 Przedstawiam Wam listę piosenek do których najczęściej zasypiam i które siedzą mi w głowie już od dłuższego czasu :) 
Piosenki, nie są ułożone w żadnej kolejności i bez znaczenia czy jest na początku czy końcu. 



2 wspaniałe piosenki Ellie, które słucham na okrągło i nie mogą przestać. Jej głos jest niesamowity, spokojny przy którym najłatwiej mi zasnąć i napełniony emocjami. Szczególnie w piosence i know you care, którą jeśli oglądaliście film "now is good", musieliście słyszeć. Piosenka tak samo jak film-piękna!








Pierwsza piosenka, to taka, która chodzi mi po głowie i nie mogę przestać jej nucić no i chyba jak każda directioner wyobrażam sobie jak Harry śpiewa tę piosenkę specjalnie dla mnie :D 
Best Song Ever raczej nie należy do piosenek przy których zasypiam bo jest po prostu za szybka, rytmiczna ale w minionym czasie czyli mniej więcej od czasu jej pojawienia się na internecie słucham jej bardzo często :D
A ostatnia czyli cover, który ma już spoooro czasu a ja też nie odkryłam go wczoraj, tylko już trochę czasu spędził w moim mp4 :)



<Wzrusza ramionami> Naprawdę nie wiem, co więcej mogę powiedzieć o tych piosenkach ;D Wpadły w ucho i już nie wypadły :D






1 komentarz:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)