7 września 2013

small haul

Od kiedy zaczęłam chodzić do szkoły, czas zdecydowanie szybciej płynie, każdy dzień wgląda w miarę tak samo, więc może to i lepiej ;) dzisiaj razem z Jumą i Dominiką zaliczyłyśmy basen, pizzę i mini zakupy :D Szukałam trampek, ale za późno przypomniałyśmy sobie, że sklepy są otwarte do 13, jak to w soboty bywa, więc został jedynie chińczyk i galeria
 ;_;
Butów nie kupiłam, ale wizyta w Rossmannie się opłaciła więc zapraszam was na haul :)


Nie wiem, czy pisać dokładną recenzję w osobnych notkach, ale jeśli chcecie się dowiedzieć coś na ich temat piszcie w komentarzach ;*





4 komentarze:

  1. Świetne są wizytyw Rossmanie:) Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na recenzję!

    Zapraszam do obserwowania i komentowania: vdeklava.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo szybko teraz czas płynie, już nawet tydzień za nami, masakra. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)