2 października 2013

Hi black t-shirt!

Aloha! 
Ten tydzień był bardzo pracowity, kartkówki, sprawdziany i wszystko inne waliło mi się na głowę. W 2 klasie gimnazjum dochodzi jeszcze projekt edukacyjny, nauczyciele podają nam już tematy i powoli będzie trzeba się do tego przygotować, ja już razem z Kasią i Dominiką postanowiłam, że będziemy robić projekt o Londynie. Wybrałyśmy właśnie to miasto bo kolejny nudna praca z fizyki, chemii czy biologi jest co roku, my chciałyśmy zrobić coś co nas naprawdę interesuje i zaciekawi też innych.
Jeśli pytacie o zdjęcia to półtora tygodnia temu dostałam paczkę od sheniside, czekałam na nią ogrom czasu bo aż miesiąc, ale myślę, że opłaciło się. W jeden z cieplejszych dni wyciągnęłam Kasię na zdjęcia, i było naprawdę zimno więc nie zdejmowałam chusty czy swetra, ale chyba to połączenie nie wyszło tak źle? ;)
Jutro będziecie mogli zobaczyć tunikę galaxy w moim wykonaniu :D

Nie mogę znaleźć linka do koszulki na ich stronie :/ 
PRZYPOMINAM O KONKURSIE!





2 komentarze:

  1. Cześć.
    Ze względu na to, że po raz enty zaczynam pisać bloga to chciałabym Cię poinformować, że niestety aktualnie nie będę z nikim współpracować. Dzięki za współpracę dotychczasową, w razie pytań napisz do mnie na maila lub fb. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)