21 stycznia 2014

lazy tuesday

*Pamparampampam, Ania wraca do pracy!*
Nie wiem co robiłam przez te prawie 2 tygodnie, kiedy nic nie pisałam na blogu. I nawet nie będę się wykręcać tym, że chciałam się skupić na szkole poprawiając oceny. Bo i tak nie poprawiłam. Ale do rzeczy. Nie lubię czytać na innych blogach jak dziewczyny usprawiedliwiają się z czegoś wiec tym bardziej nie mam zamiaru pisać o tym czego raczej zmienić już nie mogę ;)

 

Jestem na feriach u babci, jednak na całe szczęście moja "nowoczesna" babcia ma komputer i zaczynam pisać nowe posty. Mam nadzieję, że u Was wszystko okej. ;)

10 komentarzy:

  1. Fajnie, ze będziesz pisać ;3 Udanych ferii!

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje zdjęcia są takie klimatyczne! :) świetnie się ogląda.
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij, daj mi znać a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że w czasie ferii będziesz pisać nowe posty, czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcie z tym stoliczkiem :)
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż ?
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowity pączuś na nagłówku;d omnomnomnom..;d
    W takim razie czekamy na posty od nowoczesnej babci;D
    Miłego pobytu! :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mi się podoba twój design, że obserwuję ; ) mam nadzieję, że się odwdzięczysz - nie zmuszam : )

    http://www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo już masz wolne:) no to pracuj!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz ładny wygląd bloga < 3 Bardzo oryginalny :D
    Poklikasz w CLICK ?
    http://re-belious.blogspot.com/2014/01/mystyle-12-leopard-shirt-grey-coat.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)