21 września 2012

Przesyłka od About art.

Wczoraj przyszłą do mnie paczuszka od about-art, jej zawartość byłą dla mnie niespodzianką bo nie wybierałam sobie nic, tylko Natalia miała dla mnie coś wybrać. ^^

W przesyłce mieściła się babeczka oraz kawałek pizzy jako breloczek:




Dzisiaj przyczepiłam sobie babeczkę do kluczy do szafki w szkole, i gdy tylko moje koleżanki ją zobaczyły to taka byłą ich reakcja- 
Jejku co to?!, Ale ładne, skąd masz?!, Śliczne, też takie chcę!, itp. itd. :D
Hehehe. 
 No ale jednak wracając do  innych kwestii to powiem Wam, że babeczka jest dość wytrzymała! Miałam ją w ciasnej kieszeni spodni, cały dzień i myślałam, że mi się pokruszy, zepsuje jednak nic takiego się nie stało i za to jest wielki +!


Nowy nagłówek gotowy, teraz jeszcze muszę dorobić do niego dodatki i za kilka dni już będziecie mogli podziwiać efekty! ^^

5 komentarzy:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)