25 sierpnia 2013

Hi my cute ring!




 Dostając paczkę od Rings&Tings, już miałam w głowie ułożony plan jak będzie wygląd sesja. Patrząc na to teraz widzę, że nie do końca się udał. Trampki założyłam dla wygody, mam jeszcze inne zdjęcia w butach na obcasach ale nie są one udane więc pozostałam przy trampach i sukience. Biały pasuje do wszystkiego ;) A wracając do paczki, dostałam prześliczny pierścionek, który widzicie na ostatnim zdjęciu, regulowana obrączka jest dla mnie wybawieniem, bo w oryginalnym rozmiarze nie zmieściłby sie na moje place :( w skład przesyłki wchodził jeszcze naszyjnik i bransoletka, którą będziecie mogli zobaczyć za niedługo :D 



3 komentarze:

  1. Super blog ! Obserwujemy,komentujemy i liczymy na odwdzięczenie się tym samym !

    http://sylwiajustyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej bardzo fajny blog, masz świetne poczucie stylu :)
    Zapraszam do mnie : luckyandluucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    Zawsze sie odwdzięczam!

    ____________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i za wszystkie dziękuję :)